ارزوي ديدن لبخند هاي زيبات

صفای غم وفای اشک

صفای غم وفای اشک

ارزوي ديدن لبخند هاي زيبات

♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥
صفای غم وفای اشک صفای غم وفای اشک

ارزوي ديدن لبخند هاي زيبات

 

گاهي آرزو مي کنم...

کاش هرگز نمي ديدمت تا امروز غم نديدنت رابخورم!

کاش لبخندهايت آنقدر زيبا نبودند که امروز آرزوي


ديدن يک لحظه


فقط يک لحظه از لبخندهاي را داشته باشم!


کاش چشمانت به چشمانم خيره نمي شد تا امروز


چشمان من به ياد آن لحظه بهانه گيرند و اشک بريزند!


کاش حرف هاي دلم را بهت نگفته بودم تا امروز باخود نگويم 


" آخه او که ميدونست چقدر دوستش دارم"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 | 2:18 بعد از ظهر | نویسنده : ♥♥ ♥♥ دوست دار عشاق بهرام کریمی ♥♥ ♥♥ |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.